30.11.2011 г.

Щрудел с ябълки , стафиди и кедрови ядки

Щруделчето е от преди няколко дни ,но сега му дойде реда за публикуване!
Замесете си тесто от 250 гр. брашно, 120 гр. захар , 100 гр . краве масло , 1 яйце, 1/2 пак. бакпулвер , ванилия , щипка сол.
Оставете тестото за час в хладилника . 
Накиснете шепа стафифи в малко ром и оставете за час. 
Нарежете 3-4 ябълки на кубчета и си поръсете със сока на един лимон. 
Върху хартия за печене разточете не много тънка , правоъгълна кора .
В купа объркайте много добре кубчетата ябълки, стафидите , кедровите ядки, 2-3 ч. л. канела , 3 с. л. захар , и шепа галета. 
Изсипете плънката в единия край на разточеното тесто и завийте на руло .
Печете на 170 гр. в предварително загрята фурна . 
Поръсете топлия щрудел с пудра захар . ...Да ви е сладко!
Ето и моят втори ден от диетата:
закуска:
200 мл. прясно обезмаслено мляко
4 сухара ( 36 гр.)
30 гр. мармалад 
10 ч. 
20 гр. пармезан
200 гр. мандарини
обяд:
70 гр. паста от черно брашно
65 гр. извара
100 гр . обелени домати
200 гр. финокио 
вечеря:
30 гр. чер хляб
150 гр. телешка пържола
200 гр. зелена салата 
Трябва да кажа ,че не бях гладна през целия ден . Чувствах се много добре и май от доста време кръвното ми слезе малко надолу!
Вчера разходката ми беше около нашата къща ( тя нали е в полето) а наблизо има маслинова горичка ...ето и една снимка на няколко останали необрани маслинки.



Да ми прави компания с мен дойде и нашия любимец котарака Пипо!



                                                                  Чудесна песен на Джани Моранди



4 коментара:

  1. Ийв,страхотен е щрудела,взимам си парченце и бягам на работа,че днес ми е един изключително натоварен ден!
    Пипо е голям красавец!
    Прегръщам те аморе:)))

    ОтговорИзтриване
  2. И аз си взимам парченце-така ми се хапва от него...
    Сега тъкмо ще можеш да качваш снимки и от разходката си,а си имаш и компания-няма да те мисля-Пипо е красавец.
    Приятен ден,Ивче-прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ви Кате , Живе ....така ми става добре като прочета коментарите ви :) ! Голяма прегръдка и от мен ! Целувки и спокойна вечер :* !

    ОтговорИзтриване
  4. Чуден щрудел, очите ми останаха, ама пухкав и ароматен е станал:)
    Поздрави от мен!

    ОтговорИзтриване