17.05.2012 г.

Яребичка в гювече


Мярнах две пернати на щанда за месо вчера и на момента си спомних една рецепта на мой приятел ловджия . Повече от 10 год. не бях готвила дивеч  и така ми се услади :) и готвенето и яденето :)) ...а с една зелена салатка ...ох, казвам ви кеф :))) ...Разбира се ядох си ги сама ,Роби ги бойкотира ,ама мигар това попречи на кефа ми :)...
Ето ви и рецептата: Овкусете яребичетата със сол,  чер и червен пипер  ! Налейте малко зехтин на дъното на едно гювече , сложете яребичката , ,наоколо наредете няколко гъбки и моркови на колелца. Налейте чашка червено вино , сложете зърна бахар , чер пипер и един дафинов лист . Посолете леко . Затворете с капачето и печете на 200 гр. около час . А послееее .....наздраве и да ви е сладко :)) ! Чаооооо ! Хубава вечер и прегръдка от мен ! За Роби все пак имаше кекс :)...рецептата може да прочетете в стар мой пост ! 



10 коментара:

  1. Ааа, Роби е добричък и е оставил повече за теб! И за нас! Как само звучи това заглавие "яребичка в гювече", то и без да погледне човек ще му е ясно какво го очаква. А и кексче не бих отказала! Супер ястие и десерт си показала, Ив! Лека вечер от мен и наздраве!

    ОтговорИзтриване
  2. Сега пък яребичка-и та каква-в гювече...Ванюшка,за всекиго по нещо-който не обича яребичка,да си хапва кекс....Долре сте се насладили и двамата на любими храни.
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  3. Ивче, толкова примамливо звучи!!!
    Наздраве и със сигурност ти е било сладко!
    Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  4. О, супер-аз наскоро фазани правих по поден начин, ама благоверният и той се включи и бая винце му сръбнахме....Наздраве да ни е !
    С усмивка
    мария

    ОтговорИзтриване
  5. никога не съм опитвала и не мога и да си го представя!Изглежда много добре!Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  6. Изглеждат страхотно! Направо са се разкостили:)

    ОтговорИзтриване
  7. Роби е загубил много, яребиците изглеждат много вкусни :))
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  8. Ох, как изглежда тази яребичка, Ваня. Ти си невероятна съблазнителка. И аз бих казала, че изкушенията ти са неустоими, красиви и много, много желани. Кексчето също е мечта. Изобщо кажи му на Роби, че си има жена мечта! :))) Не че той не го знае, но да го чуе и от мен. :)
    Прегръдки, мила и един прекрасен петък от мен!

    ОтговорИзтриване
  9. Благодаря ви ,Кате ,Жижи ,Дани ,Пепеляшка ,Сонче , Трачнче, Мариянка, Вени ! Голяма прегръдка с пожелание за слънчев уикенд !

    ОтговорИзтриване
  10. Гледам октопод, гледам яребичка, ама аз нищо такова не съм хапвала. Ей, назад съм с материала, много:)
    Явно изтървам големи изкушения съдейки по снимките:)

    ОтговорИзтриване